آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

پروژه حرکت Drift

drift  سایت معتبر روسیه با پرداخت روبل رایگان

drift   یک پروژه معتبر هایپ روسی است که راه های زیادی برای کسب درآمد روبل ایجاد کرده است شما در این سایت به هفت روش می توانید درآمد کسب کنید که بیشتر این روش ها نیاز به سرمایه ندارد. راه هایی همچون: تاکسی ، اتومبیل کاربری ، سطح کار ، گشت و گذار در سایت ، کارها ، قرعه کشی رایگان ، جایزه روزانه و البته برنامه زیرمجموعه گیری.

دوستان drift   یکی از سایت های قوی و آینده دار برای کسب درآمد است این سایت رو از دست ندهید.

آموزش ثبت نام در سایت   drift

برای ثبت نام از لینک https://drift.biz/?r=marvelm وارد سایت شوید فیلدهای مورد نظر را تکمیل کنید. تا ثبت نام شوید. سایت به زبان روسی است که می توانید با استفاده از مرورگر گوگل کروم زبان سایت را به انگلیسی و فارسی کنید. یادتون نره که بعد از ثبت نام ایمیل خود را هم تایید کنید.

تاکسی پارک سرآغاز سفر شما در این پروژه است. بلافاصله پس از ثبت نام ، برای آشنایی هرچه سریعتر با پروژه، اولین تاکسی خود را دریافت خواهید کرد هیوندای سولاریس به صورت کاملاٌ رایگان. در ضمن شما در این بخش می توانید برای کسب سود بیشتر، ماشین بخرید و همچنین روزانه سود خودتان را برداشت کنید.

هر دستگاه برای هر ساعت کار مبلغی ثابت کسب می کند. در کل ، 9 خودرو برای خرید در تاکسی پارک موجود است که هر کدام دارای قیمت، سرعت و بازپرداخت متفاوتی هستند. می توانید هر بار تعداد اتومبیل های نامحدودی خریداری کنید. عمر تمام اتومبیل ها 180 روز است. پیشنهاد بنده برای دوستانی که می خواهند اول از سایت تست بگیرند؛ خرید ماشین BMW 520i  است قیمت این ماشین حدودا 700 روبل است (210000 تومان) که ماهانه 30% سود می ده (210 روبل) که روزانه می شه 7 روبل و هر روز هم می تونید برداشت بزنید و به کیف پول payeer واریز نمایید.

توضیحات بیشتردر مورد Drift  

Drift یک بازی اقتصادی جذاب و با امکان برداشت پول واقعی است. این سایت به کاربران خود به روشهای مختلفی درآمد پرداخت می کند.

پروژه Drift.biz توسط شرکت بین المللی DRIFT GAMES LTD که در انگلیس به آدرس 5 Jewry Street ، لندن EC3N 2EX ثبت شده است ، توسعه و مدیریت می شود.

 

آیا برنامه زیرمجموعه گیری دارد؟

البته یک برنامه زیرمجموعه گیری در این پروژه وجود دارد که باعث می شود بدون هیچ گونه سرمایه گذاری درآمد در Drift کسب شود. این سایت به شرکای خود 7٪ بازپرداخت ارجاع سطح اول و 3٪ بازپرداخت ارجاعات سطح دوم و همچنین یک جایزه دلپذیر در قالب 20٪ از مبلغ درآمد ارجاع در بخش Surfing سایت می پردازد.

آیا “امتیاز” یا محدودیت های دیگر دارد؟

این سایت هیچ محدودیتی برای کسب درآمد ندارد.

 

روشهای شارژ حساب و پرداخت:

شارژ اکانت در Drift از طریق سیستم های پرداخت Payeer ، PerfectMoney ، QIWI ، Yandex.Money ، بیت کوین ، Ethereum ، Free-Kassa  و غیره انجام می شود. شما می توانید بالانس خود را در Drift با ارزهای RUB ، USD ، EUR  و ارزهای رمزنگاری کنید. دوستانی که در کشور ایران یا افغانستان هستند می توانند به راحتی از کیف پول payeer استفاده کنند. در داخل این کیف پول راحت می توانید ارزها دیجیتال را به روبل، یورو یا دلار و بالعکس تبدیل کنید.


برداشت درآمد از سایت  Drift:

برای برداشت از سایت شما تنها نیاز به یک حساب payeer  دارید. (اگر حساب payeer ندارید، برای افتتاح حساب از لینک ذیل وارد شوید.)

 https://payeer.com/?session=13536209

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.